Think pink

68321-129
Ljusrosa (pastell) tunika från Lindex 179 99:-
Cremevit stickad halsduk med bollar från Lindex 199 49:-

Resultatet av gårdagens terapi-shopping. Jag är i början av en sundare-period, och "köper hellre läppglans än godis". Jag tänkte, rosa kakor med vit glasyr. Lite amerikanst inspirerat med donuts och muffin's. Dessutom är rosa pastell nu tilllåtet eftersom jag är brunett och inte blondin. Det brukar ofast bli en barbie-look av den blandningen, blondin+rosa. Dessutom är det tokrea på Lindex, och jag börjar gilla Lindex. Skynda och fynda!

 
Resultatet som brunett syns ovan.
Fotot är dock inte så seriöst, och kommer direkt från min mobil.



Nu är det pump och combat som gäller. Kanke i mitt rosa KIP (keep it up) -linne?


Kommentarer
Postat av: Julia

Skiit snygg i brunt :)

2007-01-10 @ 16:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback