Style of Mary-Kate Olsen

68321-127
Bilden i mitten är en utav mina favoriter. Hon ser lagomt cool ut, i svart såklart. Balenciaga bootsen gillar jag lite mindre dock. Rutig skjorta äger jag ingen, förutom min burberry, men den har inte riktigt samma stil. Jag är på jakt efter en jeans skjorta, gärna 2hand eller en större rutig.. som den på bilden till vänster.

     

Bilden till vänster och den med Alexander Mcqueen-dösklallarna i mitten är mina favoriter. Mary-Kate är cool i hatt, och den röda mössan skulle jag också vilja ha. Hennes platina blonda hår på bilden tvåa till höger gillar jag lite mindre, men stilen sitter fortfarande kvar. Chanel solisarna är coola, men inget jag skulle våga mig på. Tycker även att det är snyggt att bryta av den röda mössan till klänningen till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback