Style of Mary-Kate Olsen, del 2

68321-154
Mary-Kates grungelook gör mig bara mer och mer imponerad. Bilden ovan är min favorit. Kanske för att svart är min färg nuförtiden, blandat med lite annat såklart. Dessutom börjar jag gilla den uttjatade döskallesjalen från Alexander McQueen igen. Tyvärr äger jag ingen själv, men en copy som kan duga.
Om det är någon mer som är intresserad av hennes stil finns det mesta att hitta på;
http://www.mary-kateandashleystyle.com/index.html

     
Några mer outfits att dö för..

Kommentarer
Postat av: Åström

Jaa hon har jätte bll stil:) haha nu sitter man här typ 4 20 på morgonen ensam dyng rak.. och de där EF funkar juh fan inte.. ensamt här själv:( god natt stumpan!

2007-01-28 @ 04:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback