Looking forward

Det ser ut att bli en del roligt framöver. Till helgen blir det antagligen utgång, sa Åsa igår. Jepp jepp.
Och helgen efter blir det Sälen. Julia hälsar på Mathilda i hennes lilla lya. Tillsammans ska vi nog hälsa på HC. HC gillar jag! Snowboarden och jag ska väl få oss en omgång i backen också.. wii
Därefter, blir det en liten tripp till Sthlm. Om malin hänger på, bor vi på hotel, och går kanske ut ?
Hänger hon inte på bor jag också på hotel, men med family och släkt, då blir det bara shopping.
Sedan fyller jag 19, och jag tänkte ta hit tjejerna på lite kalas.

Tiden går snabbt när man har roligt, Ayia Napa kanske redan är imorrn ?
Student och allt vad det innebär. Jag ska försöka njuta av tiden som är kvar innan jag ska bli "självförsörjande" och vuxen. Dags att leka av sig.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback