Helgens mingel

Helgen är slut lika snabbt som den kom, as usual. Det har varit utgång och lite äventyr. Jag är jätte trött och borde sova nu, men innan blir det lite blogg.

Fredags var det fika på Melkers som det brukar bli. Lördagen var det utgång som gällde. Väldigt lite folk på statt, men det hände saker ändå. Förfestade hos Jenny för att sedan dra runt och till sist hamna på statt. På helgens vimmelbilder ser man resultatet, inte så bra.. haha. Jag behöver ta det lugnt ett känner jag. Som jag känner varje söndag. Skön söndag har det iaf varit. Jenny och jag brunchade på Melkan. Sedan köpte vi varsin bakis-pucko på nöjes och gick till salongen och färgade mitt hår, riktigt fräscht blev det.
Sedan avslutade vi på Mc på kvällen. Och då var Mathilda med. Henne har jag saknat!


Fucking pooser ..
  
Vimmel1: Jag tittar in i kameran
Vimmel2: Jag börjar bli trött
Vimmel3: Jag poosar för sista gången, nu räcker det.. haha

Kvällens outfit:
Grå babydollklänning, H&M
Svarta ribbade strumpisar, H&M
Blårutig scarf, Burberry
Mörkblå pumps, 2hand
Röd miniväska, mormors gamla
Armband, Thomas Sabo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback