Gott nytt!

Ja va ska man säga? Börja lista nya nyårlsöften som man inte håller, eller berätta vad som hände nyårsafton 2006-2007. Inga nyårslöften för min del.. Det jag hoppas på är iaf att år 2007 ska bli ett bättre åt än 2006. Det absokut bästa under 2006 var sommaren i Grebbestad.
Nyårsaftonen firades som sagt i Karlstad. Vi slappade på hotellet en stund innan restaurangen öppnade. Tänkte äta något lätt innan festen skulle dra igång, men det visade sig att restauragen var ganska fin och jag hade inte bytt om till kvällens outfit än, därför hade jag träningsbyxor och noll make. En bra början på kvällen alltså, not. Fick skämmas under middagen, som för övrigt var väldigt bra.

Senare stylade vi om oss på rummet, började festa och gick till Erik. Lägenhet i samma hus som Arena, väldigt bra. Arena blev sedan. Och jag hade såklart tappat bort förköpet, så det var bara att betala sig in en gång till. Jag missade tolvslaget och vi gick tidigare från Arena för att det faktiskt inte var spec kul där. Sedan bar det av nån helt annanstans, som är en annan historia. Den historian slutade där och nu är det nytt år, nya tag. Så om jag sammanfattar nyår så blir det nog plus minus noll. Hade nöjt mig väldigt bra med middagen på restaurangen , minglat en stund ute och sen gått och lagt mig. Jag börjar ärligt talat tröttna på alkohol och allt vad det innebär. Därför hoppas jag att 2007 blir året då något oväntat och kul händer. Jag tar bland annat studenten detta år och det ser jag fram emot. Jag måste hitta motivationen till att ta ett körkort också..

En veckas lov kvar.. Det innebär träning,träning och träning. Känner mig som en degig klump efter julmat och festande. Nu ska ja snart sova, och kolla en liten stund på Save the last dance.
/natti

Kommentarer
Postat av: Secret Admirer

Tjohej Julia.
Du ser verkligen inte ut som en degklump efter all julmat och festande! =) Du ser fantastisk ut, VERKLIGEN breath taking! Jag hoppas ditt 2007 blir kalasbra. Må bäst!

2007-01-02 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback