Gör en scrap-book

68321-167

Jag hade ett VÄLDIGT stort överskott av tidningar. VR, Elle, Solo, Cosmo, Pause, Klick.. jaja.. you name it. Så jag tänkte att det behövde städas, men så synd att slänga de saker jag tyckt varit bra i tidningarna.
Jag gjorde därför en scrap-book. Klippte ut de outfits jag gillat och klistrade in dom i en pärm.
Bra att ha när jag får klädpanik och känner att jag absolut inte har något att ta på mig.
De som hitills syns på mest bilderna i min bok är Rachel Bilson, Lindsay Lohan, Nicole Richie, systrarna Olsen, Kate Moss och Christina Aguilera.

Bilderna ovan är några plagg jag sparat på datorn och vårtrender jag tror på.
- Färg, gult, grönt, orange, rosa, blått...
-
Metallic
- Hatten
- Vida 70-tals byxan med hög midja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback