En brunetts fördelar

68321-140

Jag kan inte låta bli att gilla allt Nicole Richie sätter på sig. Kanske för att jag är imponerad av hennes förvandling, även om den kostat massa pengar och energi. Under den tiden då hon var med i Simple life var hon en ganska "knubbig" blondin med ingen smak. Nuförtiden är hon en "skinny bitch" i brunt hår. Och hennes kläder är ofast underbara. Ett dumt ideal, men jag gillar det.

Och jag själv som brunett trivs mer och mer. Jag hittar hela tiden nya fördelar med det. På morgonen när det är dags för make och man slinter med mascaran gör det inget, för det syns inte i det mörka håret. Man behöver heller inte tvätta lika ofta, eftersom färgen blir snabbare dassig, och dessutom ser man inte att det blir fett lika snabbt som en blondins. Man är snyggast i vitt, som jag gillar. Och dessutom kan man lägga på lite extra ögonskugga och pressa någon minut mer i solariet (vilket inte är bra för kroppen, men såå skönt). För jag gillar att vara brun när jag är brunett.
Att blondiner har roligare är upp till andra, jag själv ser knappast någon skillnad. Jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback