Bikt ?

Jag är uppe på tok för sent, för att jag fått reda på att det är sovmorgon som gäller imorrn.
Hade behövt sova, men det är svårt att ta tag i det.

Dagen har varit låång. Jag blev tvingad att rulla permanent på ett 2 cm långt hår, som dessutom var ojämnt klippt. Men jag tog mig igenom skiten, lite mindre motiverad att bli frisör.
Jag har varit ute och gått i det iskalla vädret, och lämnat in min bäbis hos doktorn. Fick låna en ful siemens som är helt fel för mig, jag fattar ingenting. Så förvänta er inte några sms de kommande två veckorna.. suck.

Jag ska erkänna några saker som kan förbättre min "kharma" och göra tisdagen dubbelt så bra;
- Jag springer intervaller mellan lyktstolpar för att komma snabbare hem.
- Dricker fortfarande för mycket te.
- Jag sköljer munnen alltid 3 ggr när jag borstar tänderna.
- Jag har bokat uppskrivning.
- .. och har inte städat mitt rum på två veckor.

Godnatt. Kul blogg idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback