Teknik-skit

68321-216
Hade längtat tills idag. Idag skulle jag ÄNTLIGEN få tillbaka min riktiga mobil. Men vad händer ? Den gick inte att laga. Den var fuktskadad! Så jag går åter igen inte att nå, ifall någon undrar ifall jag inte svarar. Ljudsignalen är nämligen trasig. Jag tycker att jag är värd den nya Prada-mobilen! Efter all väntan. Efter alla sms jag inte "orkat" svara på eftersom alla knappar satt fel på lånemobilen. Jag lovar att alla sitter rätt på Prada-mobilen. Åh, give it to me. Jag lovar att jag ska ta hand om den bättre.

Kommentarer
Postat av: Åström såklart!

haha sweetheart.. du har allt bra mycke otur du;) ska vi ta hand om våra hår i helgen kanske?? damn va mycke de e på salongen nu.. fia e sjuk.. jag får så på droppen o jobba arslet av mig.. såå trött (gäsp) god natt! min lilla sparvel;) hahahaha

2007-03-01 @ 19:56:34
Postat av: Åström såklart!

haha sweetheart.. du har allt bra mycke otur du;) ska vi ta hand om våra hår i helgen kanske?? damn va mycke de e på salongen nu.. fia e sjuk.. jag får så på droppen o jobba arslet av mig.. såå trött (gäsp) god natt! min lilla sparvel;) hahahaha

2007-03-01 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback