Studentklänning


68321-201Åh, vad perfekt! Precis i den här stilen vill jag att min studentklänning ska se ut. Enkel, sittande BARA på mig och användbar för fler tillfällen än bara studenten. Stockholm blir till helgen, tyvärr lite för tidigt för att sådana här sommarhits ska ha dykt upp i affärerna, tror jag ? Men jag ska ändå hålla ett extra öga öppet. Jag vill ha en kläning som ingen annan har på sig, som det brukar vara när man köper på kedjorna. Därför ska ja satsa på en "icke-kedjad" klänning. Denna på bilden kommer från Susana Monaco och finns på shopaholic. Tyvärr är priset inte lika snyggt som klänningen. Den går lös på 2.690 kr, så därför skulle jag kunna tänka mig en "liknande". Snyggt med svarta skor till den vita klänningen också. En till sak att satsa på. På tal om student, har jag fått fakturan på mössan nu. Äntligen! Började att bli orolig. Mössan med den rosa diamanten. Och om man ska avslöja mera så kommer HvFr3;s student gå i rosa. Våran flagga är klar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback