Oskrivna lagar

Några saker i livet bör undvikas. Det här är vad jag kan komma på nu.

1. Ha aldrig avskavt nagellack, ever. (jag har brutit mot detta)
2. Vita jeans på vintern funkar inte.
3. Kortkort i minusgrader ser inte bra ut, om man inte tänker tillbringa kvällen på ett uteställe, och då menar jag HELA kvällen.
4. Urringat plus kortkort = för mycket hud
5. Prata inte i headset, folk tror att man är knäpp när man pratar med sig själv.
6. Stoppa inte kontokort, pengar eller andra saker i bh:n på en utekväll. (Även detta har jag gjort).
7. Floppisar, eller "kärlekshandtag" är värre än värst. Bli ingen storleksnörd.
8. Fyllesamtal, lämna mobilen hemma.
9. Inga sms heller! (ojoj, jag är en lagbryterska)
10. Ingen äcklig mat ur pappkartonger kl. 02.15
11. Efterfester.. blir aldrig bra.
12. Kläder med fläckar och hål i. Jeans är ett undantag, om de är designade så.
13. Nr 13 är otursnumret! Läs aldrig andras horoskop, det betyder otur!


Let's packa mer till sälen!
Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Linda

ack, jag är också en lagbryterska..

Postat av: Anonym

Nr 13 är definitivt ett tur nummer!...

2007-02-12 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback