Lov ?

Snart helg! Det är jobbigare att ha lov än att gå i skolan tror jag. Visserligen har jag jobbat, och det är inte alls lugnt. Kunderna stormar salongen och jag försöker ta hand om dem så gott det går. Idag när jag rullade permanent så tuppade en nästan av. Iof var det inte mitt fel, men jag blir så rädd för sånt där. Jag kommer ihåg en gång när det stod en ambulans utanför mammas salong när jag bodde på mellanåsgatan. Kunden hade diabetes.

Aja, nog om det! Jag behöver helg. Jag behöver sova! Men jag tror att det får vänta. Jag ska ju ha middag at my place på lördag. Dessutom har jag lovat några tjejer lite slingor och klippningar. Jag ska laga mat, och jag ska hitta ett bra recept på en bål. Ush vad jag "ska"..
En förbättring av min kharma är iaf att mitt rum för tillfället är kliniskt rent, inte ofta det är så. Jag mår bra när det är rent runt omkring mig, men vissa dagar tar latheten över.
Om jag ska vara ärlig så dricker jag minst tre latte per dag, och några koppar te.. mina tänder kommer vara rejält gula lagom till påsk, 2bad! Men jag behöver energi till min hektiska vardag. Har så mycket grejer som ska göras nu. Jag bangade bla uppskrivingen igår. suck..

Ursäkta för ett tråkigt inlägg. Men städningen tog all energi. Och jag har noll inspiration.
För övrigt är pannkaka, med sylt och glass så very very great!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback