So this is christmas..

image556
Har precis packat in mitt hår.. passade på att blogga lite emellan. Fick en ny nano i julklapp. En ljusblå.. hade först tänkt byta för att det var så inte jag, men sen tänkte jag att det alltid är kul med förändringar. Ska snart ladda ner nya I-tunes, men har icke orkat tagit tag i det än. Annars fick jag min efterlängtade Daisy, 5 lip gloss från Dior, En tisha från Tiger, Thomas Sabo smycke, pengar, underkläder, vantar, Ritblock.. pennor, 3 böcker; läppstiftsdjungel, snabba cash och Mathilde (hade önskat mig alla), en ny session. Av söta Rani fick jag en ansiktsbehandling och stor pumpflaska med Redken Extreme Schampo.. väl behövligt eftersom jag just hade slut.
Lite smått och gott.

Ikväll blir det utgång.. det jag mest sett fram emot under julen. Det kan bli galet.
De här skorna köpte jag i söndags.. (ett kap.. )  Kommer att tillhöra min outfit inatt <3
image557
Vagabond Jam; 225:- (750:-)

God Jul alla!  Vi ses i dimman.
Kram J

Kommentarer
Postat av: hanna

Fruktansvärt fina skor, vart köpte du dom? Affär?

Postat av: Anonym

det bloggas väldig dålig nu?

2008-01-04 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback