Fartfylld helg

Känns som att jag inte suttit vid min gamla dator på evigheter. Jag lever liksom i min väska.. haha.
Men orka klaga på det. Jag tycker det är ganska kul att glida runt lite. Mamma och pappa uppskattar mig lite mer när jag är ute och backpackar.. haha.
Har haft världens stressigaste dag idag. Massa massa kunder. Allt gick inte som det skulle kan man säga. Men det slutade ändå bra. Åström kom in till salongen och plockade ur sitt löshår. Fick lift med henne hem sen.

Helgen var fullbokad totalt. Bowlade i fredags och stannade i Örebro tills lör kväll. Åkte hem, bytte till partyoutfit och festade. Statt var roligt att se igen faktiskt. Sön var det dags att åka till Örebro ingen för att träffa min gumma sofie. Åt på stan och fixade maken på Oliver's. Förfestade och hamnade till sist på Klaras. Gissa vem som var DJ på Klaras? Joo, Peter Siepen.. min manliga stilförebild.. haha. Han är grym!
Kunde inte stanna så länge eftersom jag jobbade idag.. Men kul att gå ut en söndag, lite omväxlande.

Haha..Kolla mig och Soffy på statt, i dimman någonstans!
image552

Hade på mig;
Tunika; MQ
Lacktights; Ida Sjöstedt
Platåskor; Indiska
Armband; Grebbestadbutik
Kuvertväska; H&M

Kommentarer
Postat av: sofia

Sicken het bild julia;) haha!

2007-12-11 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback