En dålig tisdag..

image550
En Julia är på väg ut i offpisten. Geilo 2005. Kolla in vädret och utsikten.. och mig då.. haha. Har väl Sälen inplanerat i vinter. Men jag är mer sugen på Åre. En weekend.. natttåget från Örebro. Noll fel med det.
För i Sälen blir det ju fest.. men på Åreskutan blir det  Snowboard. Afterskii på Dippan säkert..
Jag vill vill vill.

Lite uppmuntrande bild..

Skönt att tisdagen är slut snart. Det här har varit en skitdag! Började med att jag fick böta 600 kr på bussen till Örebro. För att jag råkade inte veta att man inte fick åka på ungdom vid 19 års ålder. Men hallå ? 600!!!!
Det hjälpte inte att skälla på kontrollanten, han var stenhård. På salongen var det ganska lugnt idag, vilket jag inte hoppats på .. eftersom jag ville glömma morgonen. Vad har jag gjort för att bli såhär straffad ? hmm..
Imorrn ska jag iaf på Harry's med Redken. Blir nog kul. Sedan har jag fått lånat en lägenhet i Örebro. Skönt att slippa åka hem.

Natt te, är vad jag behöver nu..
Godnatt !
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback