Elda!

.. Har ni en eldstad hemma ? Grattis.
Ta fram ett fårskinn och lite kuddar. Öppna en flaska vin och njuut. Jag har börjat gilla vin, iaf sitta och smutta på det. I fredags hade vi mys i huset i Grebbestad. Åt färska räkor och krabba. Därefter kollade jag Amanda på idol, hon är riktigt bra alltså, liggande vid elden..
ja det var mys det.

image547




Lördag tog jag en walk till Tanumstrand och solade. Köpte lite klappar till bror och var på julbord.
Julbord på kusten innehåller lite annat än det vanliga, med skaldjur och sånt.. det gillar jag.
En klapp fick även jag. Fin undrerkläder från Eva Nette i Grebbestad.. Andra julklappen jag väljer ut själv. Den första var den här ;
image548
Te nu!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback