Trender jag har i höst!

nr 1! UTVÄXT

image433
Lite avslappnat och coolt. Jag orkade inte vänta på min så jag färgade den själv.. haha

Svarta naglar, igen!
image434
Återkommande trend som jag fortfarande skarpt gillar. Lite kanske för att när jag råkat kladda färg på händerna i mitt yrke är det bara att måla dem svarta. Dessutom är det coooooolt..

Mittbena
image435
Denna bild skall egentligen visa de blodröda läpparna. Men jag tänkte mer på mittbenan.. jag sparar min lugg just nu. För att få till 70-talslooken. Jag gillar 70 tal..

Pippilotta
image436
Flätor är för sött. Men matchar man med något som svarta naglar, lack eller nitar tonar de ner varandra.
snyggt.. oh ja

Lugg
image437
För de som inte gillar mittbena tycker jag ska satsa på en snygg lång lugg

Fransförlängning
image438
Jag har testat det, och kommer defenetivt att ha det igen. Så snart som möjligt faktiskt.. En dyr prisvärd mascara är detta.

Sensommar
image439
Sommar är inte riktigt slut än. Men de tunna sommarklänningarna och trekantsbikibisarna kanske har gjort sitt för iår, iaf i Sverige. Jag gillar looken ovan.. diskreta färger. Men shorts och linne är sommar för mig. Svep dig i en sjal  med ballerinas..


Kommentarer
Postat av: Julia

utväxt trenden låter ju kanon :D hahahah

2007-08-19 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback