Konstiga åker buss?

Jobbet har börjat och två hårda arbetsdagar har det varit inne i Örebro. Men jag klagar inte, för jag gillar rush. Kul att träffa alla .. och kul att se Örebro igen. Gillar den staden.. Lite mer liv kan man säga.
Buss åker jag såklart. Lättare att casha för ett pendlarkort än det är att ta ett riktigt körkort. Men nu måste jag.. vad dålig jag är.
Annars tycker jag att det är roligt att åka buss. Det finns alltid konstiga typer att titta på. Igår satt jag bakom en transa.. en riktig! Med läppstift runt hela munnen, och skyhöga stiletter. Idag, väntandes på bussen .. på andra sidan gatan stod en tjej från 90-talet. Hon hade rosa nylon-jeans med så pass hög midja upp till naveln.. en kort tröja så att magen syntes, pipilotta toffsar.. och en liten handväska. Hon verkade tycka att hon var snygg också! I busskuren stod curry curry och hans kompis med affro så att det räckte till ett helt safari. Och ni som inte vet vem curry är behöver inte veta.. hehe. Underhållande i värsta klass.

Till helgen blir det Sthlm. Malins pappa bjuder mig och henne på hotel på söder, Malmen.. mys fre-lör. Lördag lånar jag och Thörn en lägehet.. sedan blir det kräftskiva i djursholm hos goa Emelie. Snaps, lekar och hattar I guess. Nu ska jag sova.. jag har ett jobb att sköta. Vuxenpoäng!

Natti.
Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback