Jag har en dålig dag

För jag är sjuk, eller håller på att bli rättare sagt. Mina chefer tror att jag är jätte sjuk iaf. Men riktigt så illa är der kanske inte. Jag är bara så sjuuukt utsliten. Jag har en sånn dag då jag går i pappas mysbrallor som är hundra ggr för stora, en stor stor stor svart uttvättad t-shirt och håret som the poodles. Jag vill sitta för mig själv och dricka kaffe/te.. och ha ällmänt tråkigt, typ. Just då får jag aldrig vara ifred. Folk har sprungit ut och in hela dagen, det ringer och ringer.. och till sist klampar herr penning in här.. det var droppen. Jag vill inte att nån ska se mig när jag har sånna här dagar.. Har tittat på walk the line och ätit valnötter..mm.
Snart ska ja dra ner till Branting och köpa sallad på ica, sedan blir det sex and the city resten av den soliga dagen.. hehe.

Igår var det en helt annan dag. Såå kul. Min pappa hade 50års fest med 75 pers på listan. Jag, Anna och Branting var hjälpredor, plus min bror, hans kompis, och kusin.. vi trodde att det skulle bli lugnt. Men alla var som svampar´.. Fick fylla på nytt vin hela kvällen tills det var slut.. 50 + :arna var helt galna och twistade till VP. Trodde knappt att det hela var sant.. Min pappa breakade nästan på dansgolvet och det buggades så hårt att jag trodde att hela falkeröd skulle ramla ihop. En vääääldigt rolig syn.. Vi hade hand om baren, men hann knappt dricka något själva eftersom svamparna aldrig fick nog. Tur det, för jag hade så kul åt dom hela kvällen. Kul för pappsen att festen blev så lyckad, en kajak fick han på köpet också .. schysst!

Imorrn åker jag hem till Kga.. En vilovecka blandat med några drinkar blir det.. hihi.

Ha det gott.
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback