Dagens köp

image468
Produkter ; Aco, Aco & Aco (jag äger hela den rosa serien, så jag var tvungen att kompletera med t-zon krämen, den rosa flaskan var bara påfyllning, liksaså deon. )

Brunt mocka skärp med guldspänne: 2hand
Repskärp: 2hand

Har alltså gjort en second hand runda idag. Hittade faktiskt två fina skärp.. höll i början i ca 6 skärp, men då tänkte jag att; NU måste jag SKÄRPA mig.. hihi. kul.
Produkterna handlade jag på Apoteket. Kassatanten tittade oroligt på mig och undrade om jag använde fuktgivande krämer också. .eftersom jag handlade en basiron  som inte finns med på bilden. Men allt slank med i förbifarten.. Jag har ju en komplett serie som sagt.

Idag har det inte hänt någt spännande förutom att jag har jobbat skiten av mig. Fick varken rast eller lunch för ens halv fem. Sedan sluta för dagen halv nio. Hårt..
Skönt att det kommer komma lite praktikanter som kan göra skitjobbet, som jag fått göra en gång.. nu ska ja styra och ställa.. haha. Snart är det en massa visningar också. Nästa vecka är det Wella i Örebro. Redken i Stockholm och Loréal i Karlstad. Ser jag grymt fram emot. Speciellt Redkens. Och på tal om Redken ska ja duscha in mig i alla mina underbara flaskor nu.

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback