Oh boy!

Oh my.. Jag är segast i världen idag. Det var tydligen hårdare igår än vad jag trodde. Men roligt hade vi!
Statt var proppat och jag gick inte hem för en gångs skull. Stannade på dansgolvet ända tills slutet.
Innan var vi alla hemma hos Slepicka/Spåre. Bara tjejer, as usual. Men den här gången var det en ganska rolig blandning på oss.

Aja.. idag har jag bara kolla Sex and the city blandat med att jag somnat lite då och då.
Bästa bakis-drickan är iaf Oboy (no sugar added). Det där med inget socker = sötningsmedel har man ju hört en del om. Men jag tar det efter texten och tror att det är noll socker i pulvret, känns bättre så.. haha

Dags för bakispizza nu!
Ciao


image303

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön blogg julia =). 10001:a besökaren nu eller?

2007-04-10 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback