Nästa köp ?

image352 image353
Är lite sugen på en väska från svenskt tenn. Egentligen är det inte jag att köpa en blommig väska i tyg. Jag brukar ju gilla när det är ganska stilrent och enkelt. Men detta är ju klassiker och riktigt sommarsöta. Fina färger och mönster av Josef Frank. Hemma har vi en fondvägg i hans tapet. En stol i hans textil och några kuddar. Kul med lite färg faktiskt. Ska snart till Stockholm. Bättre att kolla in dom i verkligheten. Tycker om att känna och titta på dem, istället för en bild på internet.

Nog om det. Skönt att ha långhelg. Ska ju iof jobba imorrn men inte en hel dag eftersom Anna-Maria ska hålla vårtal, och det vill jag inte missa. Lördagen hade elin 20års party, treevligt! Sedan blev det hotellet som vanligt. Idag har jag bara fixat med Malins och Fannys hår, sedan köpte vi mat och åkte till degerfors. Nu måste jag sova! Ska bara dricka upp mitt natt-te.
Godnatt!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback