Love your heart

image334Ganska nyss hemkommen från Örebro. Har jobbat 9.00-22.30.. alltså lite över 12 timmar. Har nämligen haft make-kurs ikväll. Det gick bra och var roligt. Glömde bort hur trött jag var efter ett tag. Tog med mig en take away på bussen hem, och nu är jag pigg igen.. Så det blev lite bloggin' idag med. Hann ut på stan en stund iaf för att köpa lite saker till salongen. Köpte en t-shirt på Gina och gav hjärt&lungfonden 20 kr! Som tack fick jag en liten pin som var en röd klänning. Kände mig riktigt duktig.. Bra kharma till mig alltså.

Modevecka i Örebro just nu. Och jag hade gärna gått på alla tjejkvällar söm hölls i affärerna. Typiskt att våran kurs skulle vara exakt samma tid. Men jag är sugen på att åka in i helgen och titta på debatten på Radison. Min
favoritmodebloggerska skulle tydligen vara där och snacka, inklusive Karin som jag lärt känna hos Randi. Dessutom är frisörmässan i Skövde, och den vore också kul att åka på.. Det är visningar blandat med mässa. Och på måndag har jag anmält mig till Liquids visning i Örebro. Det blev en massa på en gång kan man säga. Gaah.. nu måste jag sova. Ska lägga en mask och måla om mina naglar först bara.. Har aldrig haft så långa naglar som jag har just nu, därför är jag lite extra noga med att de sköts om..haha.

Godnatt!
 Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback