Klippet

image302
People

Just nu är det kul att vara (bli) frisör. Alla vill klippa av sig håret. Man får göra dom roliga klippen istället för att det ska sparas och toppas. Hur mycket snyggare och trendigare är inte rihanna på bilden till höger ? Mycket.
Hollywood lockarna är inte alls speciellt kul längre. Roligare att göra en snygg läggning eller något på det korta och få en mer classy look. Klippte två av mina kompisar ganska kort idag. Det ser så fräscht ut att ta bort mer än 1 cm.

Usch vad ensam jag känner mig. Sitter i-tunes och msn som sällskap. Alla i familjen är i Grebbestad. Ska snart gå ner och göra natt-te och göra Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha sällskap istället. Har börjat kolla igenom hela boxen. Är just på avsnitten då Carrie är otrogen mot Aidan med Big.. Och jag tycker så synd om Aidan men ändå håller jag på Big. Vi brukar snacka om vilka personligheter vi liknar i Satc och jag är nog mest Carrie. Jag skulle också valt Big.. Lätt. Haha.. nu låter jag som värsta tv-freaket.

Utgång imorrn. Ska till Slepicka's place. Blir kul..
Sedan ska ja försöka låta statt vara ett tag. Jag vill ju ändå alltid hem ändå. Förra helgen var jag där i en halvtimme, max! Sedan sprang jag hem i klackarna.. och jag sprang verkligen. Skumt.

Cred till Maud som gjorde världens snyggaste smörgåstårta idag!
Och godnatt till er andra / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback