Idag kom den


image309
Dagens Outfit;
 - Tunn stickad lila tröja - H&M
- Vit t-shirt - H&M
- Jeans - H&M
- Scarf - Fendi
- Klocka - DKNY




















Nya kameran funkar great! Knäpper kort på allt möjligt.. hihi. Idag hade vi nationellt i svenska och redovisning i religionen. Skönt att få saker avklarade. Försökte plugga efter skolan också, men det slutade med att jag somnade i solen. Nu är jag rätt så brun igen.. tack vare solariet efter skolan och sol ute, oh yes..

♥ Idag kom biljetten från Resebyrån och Fritidsresor. Det börjar verkligen bli dags.. Jag längtar så! Sol, fest & bad.

Sitter och väntar på träning.. gym, step och core blir idag. Kör stenhårt för beach 2007 nu, speciellt nu när jag har biljetten hemma.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback