Helgens outfits och annat

Så var helgen slut igen. Måndag och ny vecka..
Blev lite festande och sånt som det brukar bli. Förutom
att det blev väldigt mycket statt. Fest på bakfickan innan, och sedan image321Promoe på stora statt.
Hade tjejerna hos mig innan. Satt ute i solen.. mys!
Söndagen var lika solig så emelie och jag köote bakismat och tog med en filt ner till stranden. Sedan sov jag hela dagen tills Malin kom till mig. Då tog vi en powerwalk nere vid vattnet och avslutade med en latte på Mc. Helgen var helt okej.

Får se om det blir mässa i Skövde nu i helgen, vore en bra anledning till att strunta i statt för en gångs skull. Och mässor är alltid kul. Liquid har även visning på mån..
Kul att få lite inspiration.

Har fått med lite outfits efter helgen;
- Cremevit kofta - Ouí
- Svart t-shirt - H&M
- Jeans - Miss Sixty "Karen"
- Scarf - Dior
- Rosa tygskor - H&M
- Väska - DKNY
- Klocka - DKNY



image322








- Vit tröja
G-star
- Jeans - Gul&Blå
- Solisar - Ray Ban
- Scarf - Burberry
- Väska - Farmors gamla
- Guldarmband - Farmors gamla
- Grå lackballerina - Wedins












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback