Fredagskväll

Mina naglar är tokrosa och mitt rum är nystädat. Det har jag pysslat med ikväll. Blev en hemmakväll utan mamma och pappa, men med min dataspelande brorsa och hans kompis..
Idag har jag haft sista praktikdagen för veckan. Känns att man är lite trött.
Har förlängt hår både idag och igår.. med keratin wax, inte tejp som jag brukar använda. Det är lite roligare med vaxet eftersom man kan blanda och mixa håret lite som man vill.

Har pratat lite om sommaren med min blivande chef. Kommer att vara ledig sista veckorna i juli, och en i aug. Annars kommer jag jobba ca 3 dagar i veckan.. och ibland mer. Ganska skön start på vuxenlivet? Oh yes.
Blir även båda sakerna jag ville i helgen. Modevecka i Örebro imorrn med Malin, och Skövde på söndag. Kunde inte bli bättre. Shopping blir det säkert också. Mässor har alltid erbjudanden och modedagarna har det säkert också. Usch, jag ligger i shoppingträsket nu. Inte bra när man ska spara till Napa.
Bokade även fransförlängning idag.. dagen innan studenten. Suck, orka vänta?

Te och tv nu.
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback