Sthlm i helgen

Trött, trött.. tröööött. Spinningen förut var riktigt jobbig. Bra att börja med en måndag..? Maybee not.

Sthlm i helgen. Jag och Malin kom på i fredags att det vore kul att åka till Sthlm och festa, så det gjorde vi. Tänkte först ta tåget på fredagen, men då kom jag hem sent från Örebro, då jag har praktik.. så vi bokade x2000 lördag morgon istället. Blev en hairmakeover på salongen på kvällen, lite blondare.. lite snyggare!
Packade en megasze väska och åkte. Vi shoppade lite på stan på dagen, åt på åhlens och solade på sats. Bodde hemma hos Peter så han fixa lite förfest. Drog in till stan.. först på Café Opera, där vi shejkade med Danmarks Prins och hans hov, haha.. rätt äcklig, men lite kul var det ;D  Sedan gick vi i våra klackar till White Room. Var väldigt trött i slutet på McDonald's.
Tog tåget halv elva nästa dag..
Roligt att åka iväg lite :)

Idag har fixat i salongen i skolan.. färg, bryn, fransar och bla bla bla.. Ingen onöjd kund i alla fall.
Sedan fixade jag och Malin lite viktiga saker.. haha
Köpte ett såå nice foundation på Hudfixar'n.. i.d...Och en borste med äkta hår.. ska börja med ett nytt sminkmärke i min sminksamling tänkte jag.

Imorrn blir det skola och dubbelpass!

/J

Kommentarer
Postat av: slimsusie

din lilla festprisse ;P

2006-09-06 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback