Inköpslista

68321-34
1. Min bästa kompis, min nano, börjar deppa ihop. Lurar är trasiga och displayen verkar inte vara som den ska. Måste göra något.. typ köpa dom här rosa lurarna (se bilden ovan) från ishop.se. Ny musik finns i den också, från Malles dator. Lite mycket techno.. men det funkar till powerwalk.

2. En tur till
Make up store, SNART! Jag behöver fylla på sminkväskan med en ögonbrynspänna och några roliga skuggor.

3. Ankelboots! Jag som har ganska smala vader kan inte ha stövlar som sitter snyggt. Perfekt blir det med ett par snygga svarta i mocka.. Jag har hittat dom på Din Sko, till ett bra pris också.

4. Vinterjacka. Suck, alltid problem. Elvine har en i svart, en vanlig och varm. Men är elvine verkligen mitt märke? Kanske vågar blanda.

5.  Hårsnoddar. Alltid borta.

Lönen verkar hamna nånstans iaf. Borta lika snabbt som den kom.


Hello sunshine! Nytt solarium vid Salong Otto. Farligt nära mig och säkert för bra rör för att inte sola minst en gång i veckan.. Väääldigt bra öppningserbjudanden också. Watch out Donatella.. haha

Hello Schwarzkopf! Inte långt kvar till höst/vinter visning på Blue Moon Bar i Karlstad. Schwarzkopf's visningar brukar vara lite extra bra. Ser jag fram emot.


Heeeeeeeeeeeej Pennybridge! Första gången det blir utgång i Örebro på Fredag. Klaras tror ja. wiie


... och Hej då!
Extensions! Jag har just nu bara "mitt" hår och ingen annans. Topparna är fräscha och det känns SÅ kort. Men jag vänjer mig. Vi har föresten fått sponsring till vårat företag, från Toupéma Belgal






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback