Långt eller Gynning ?

Då har man långt hår igen då... Efter "klippet" jag gjorde för någon månad sedan. Vad mycket tid man har haft. Nu är det liksom ett projekt att duscha håret, torka det.. och ha i en massa produkter.
Jag som hade tänkt gå steg för steg till Carolina Gynnings frisyr. Alla pratar om hennes frisyr.. jag vill HA hennes frisyr! Men frågan är om ja passar i så pass kort hår ? Det är väldigt kort, efter att ha haft långa extensions i ett år. Ett lika stort projekt är det att sköta det korta håret, om inte mer. Föna, produkter osv osv. Jag som är blivande frisör borde ju klara det men..
Behöver lite mera betänketid, men så snyggt är det! Kolla nedan :
68321-46
Ny frisyr ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! tänkte bara fråga lite om hårfölängningar.. vilka produkter är bästa att använda elller vilka använder du? Var kan man köpa en extensionsborste? Tack på förhand =)

2006-10-31 @ 10:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback