Improvisera mera

I lördags drog vi till Karlstad och åt på Alfie. Det kom vi på en timme innan Sara var tvungen att skjutsa micke. Jag tycker att det är kul att göra oplanerade saker.
 Bra eller dåligt ? Både och har jag märkt. Man vet liksom inte vad som kommer att hända för ens man (kanske) får ta jobbiga konsekvenser.

Oplanerad shopping är jag bäst på. Orka prova.. köp bara. Man mår alltid lite extra bra när man köper onödiga saker. Det jobbiga.. att titta på internetbanken.. får man ta , det är ju liksom så värt det för stunden i affären.

"SÅ" värt det för stunden har jag tänkt många gånger. Jag tar skiten imorrn. typ. Ångesten tar man imorrn. Det har också hänt ett antal ggr. Har faktiskt gjort en del dumt den senaste tiden..
Så vad jag ska göra åt min improviserade vardag är att försöka planera-mera ;)

Jag ska planera mitt körkort!
Strya upp pluggandet igen
och kolla spinning utbildningen på lagret.
Ska även städa mitt rum.. haha

Örebro och Klaras till helgen.. lite svårare att göra dumma saker där.
Timbuktu och promoe på aren helgen efter.
Novemberlov och Schwarzkopf - visning, den är så kul. Bröllopsmässa på valsverket, och vi ska make:a och fixa brudfrisyrer.. nervöst och kul.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback