white weekend

Jag är så nöjd! Jag kommer att må bra imorrn, och just nu har jag just druckit upp en statoil-latte. Vita helger är bättre vad man tror. Man får behålla all hård träning som man jobbat på under veckan, plus att man slipper det dåliga samvetet och ångesten. Det kvittar ifall man skött sig eller inte, ångest har man ändå.

Har långhelg! Ledig på fredagen, MEN jag drar ändå till örebro. Inte jobb dock, utan shopping. Jag och Mathilda shoppade 2hand i ca 1,5 timme.. så kul faktiskt! Är inte ett par pumps snyggare slitna? joo. Jag är faktiskt skitsäker på att fynda.
Sedan hann vi inte så mkt mer.. käka på deli och åkte sen hem. Tränade i typ 2 timmar och fika på paris på kvällen. Två latte är för mycket. Statoil ligger för nära mitt hus. Ja kunde inte sova den natten. Får hjärtklapping av koffein.

Idag har jag jobbat lite med vårt företag, "love is inte the hair" (fyndigt nam)  .. tränat pump osv.
På kvällen åkte jag och Mathilda till Sara. Träffade Lotta en sväng, det var trevligt! Sen gick vi ner till Mc och drack mc-latte, åt pepparka-flurry och ritade på ett plåster till nån tävling..hahah. Poppade Hanson i Mathildas nya bil och kikade till sist in på statt. Lite mer folk än vad ja trodde. Vi träffade frontfiguren av VP, "herr penning" och han lovade efterfest. Vi var på ett tag, eftersom det kanske skulle bli lika kul som i grebbestad i somras, men kom på att det aldrig kommer bli det igen. Men efterfest gillar vi, nästa helg kanske ?
Då blir det in i dimman i alla fall. Kareoke på Paris.. haha

Ska försöka sova efter all kvällslatte, kommer gå sådär.
Godnatt ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love is in the hair finns redan

2006-11-19 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback