Shopaholic

Vad gör en så trött Julia uppe ? Jag orkar inte ta tag i att tvätta bort smink, städa bort en megasize hög med kläder från sängen och försöka sova. Jag måste. Imorrn blir det tidig shopping i Karlstad. Fick en liten påökning i kassan av mina gulliga "chef" (eller vad man ska kalla det). Usch, bränn dom säger hela min kropp. Jag har kommit fram till att jag har någon slags shopping-mani just nu. Jag kan ju verkligen INTE gå på stan på lucnhen utan att köpa något. Suck! Jag tröttnar så snabbt. Den där onödiga tröjan blir tråkig efter nån användning. Dags att göra en garderobsrensning känner jag, det här håller inte.

Skitjobbig dag har det varit. Men kul såklart. Har färgat, färgat och typ färgat.. hehe. Hemma blev jag iaf lite ompysslad.Fick god mat för mams o paps firar ..höhö.
Träffade ett par gamla kompisar från skåne som var på besök. Tyvärr var inte min gamla kompis med. Men hon skulle synas i vecko revyn nästa nr. Hon har gått och blivit modell, spännande!
Sedan kom Malin och hämtade mig. Vi landade hemma hos Maud där resten av tjejerna var. Tittade klart på idol. Johan åkte äntligen, på tiden verkligen! Stannade inte så länge. Man ska ju upp imorrn, åka tio. Och här sitter jag nu. Smart.
Fest imorrn! Blir nice..

Neej nu blir det sova! 
Godnatt 


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg till julia när du rensat garderoben, like your style juley ;P:D

2006-11-26 @ 20:39:01
Postat av: Julia

säg till julia när du rensat garderoben, like your style juley ;P:D

2006-11-26 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback