Nyrenoverat

Tyckte att min blogg behövde renoveras om lite, då det är ganska många andras som ser ut som min. Detsamma gäller väl nu antar jag, men omväxling förnöjer.. för ett tag i alla fall.


Inne på rosetter!
68321-65

Min nya V&R cardigan har en rosett runt halsen, ser faktiskt exakt ut som China Chow's rosett till höger. Hela kollektionen var detaljerad med rosetter och hjärtan. Gulligt! Jag gillar rosetter.. då jag har rosett på mina skoletter, knytrosett runt mina nya kappa och ja, min cardigan. Var nyss och rotade i min famors gamla guld-smycken som ja ska få ärva. En brosch, formad som en rosett.. men kristaller på, den är så fin och kommer att användas!
För övrigt så ser Madonna verkligen illa ut i håret på bilden i mitten. Gult hår med utväxt, kom igen. Även om hon är en trendskaperska så är det verkligen något jag är emot. Fy.

Ett berlock armband önskas i julklapp! Jag har hittat det perfekta med världens snyggaste berlocker..
Jag ska ta en titt i Elle igen , för ja kommer inte på namnet just nu.. Men jag återkommer med bilder.
Annars har Louis Vuitton ett väldigt väldigt fint, men tyvärr väldigt dyrt . Så snäll har jag inte varit iår tomten, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback