My Favourites

68321-62

1. Osis session, från Schwarzkopf Professional: Osis produkter är bra! först gillade jag "den röda sprayen" Freeze, men sedan vi var på Schwarzkopf's visning och fick varsin goddie bag med bla. en session så har jag fått en ny favorit. Den håller, plus att flaskan är snygg!

2. Labello, caregloss & shine: Ett läppcerat som ger glans, perfekt ? Yepp. Visst, Juicy lipglossen kanske är de bästa, men jag kan köpa 6 st labello för priset av 1 juicy tube.

3. Micro Shadows från Make up store: Jag vill bara ha ALLA! De sitter hela dagen och räcker hur länge som helst.

4. Revlon's colorstay concealer: Lättapllicerat och "torkar" inte som andra concealers kan göra. Jätte bra att ha runt ögonen bla.

5. Loréal's silver schampo: Gult hår är det värsta som finns.. och den här prdukten tar bort det. Låt det sitta i några minuter för att få den snygga kalla blonda färgen som alla vill ha.

6. VolumeMaster från Björn Axén: Har man tröttnat på att tupera och spraya för att få maxvolym så rekomenderar jag VolumeMaster! Hade glömt att mamma hade en sånn, och den funkar verkligen. Man "krusar" håret intill hårbotten och lägger sedan "överhåret" över..det står rakt upp och håller sig så länge man vill.


Det var några av mina favorit-produkter! 


Nästa helg blir det fest i Gbg ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback