Hatt eller inte ?



 

Sienna Miller inspirerad hatt från asos

Snyggt eller inte ?
Jag kan inte riktigt bestämma mig. Hatten är en cool accessoar, men funkar den på mig ? Jag varierar min stil ganska mycket så why not. Jag har en liknande som jag köpt för flera år sen. Kanske skulle sätta på den några snygga broscher, och voila.. bli lika het som sienna miller. yeah!


Den ultimata looken...
68321-72
Klänning ; Jill Stuart, Net-a-porter

Den här klänningen är love at first sight. Så söt med puffärmarna.
Jag har faktiskt en liknande även här, men en budget-variant. Looken kan ja också fixa tillsammans med mitt favoritplagg; "de svarta tightsen" , min stora dkny-bag eller min svarta vintage läderväska. En röd väska skulle även passa, min lack-björn borg skulle komma till användning, som det tyvärr varit dåligt med. Svarta pumps, det snyggaste enligt mig i skoväg, eller skoletter.
Jag gillar lager på lager.. så till vardags skulle den grå bastoppen passa under, perfekt. Till fest , utan.
Väldigt användbar klänning alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback