"Gå ur kyrkan, och köp ett par Marc Jacobs"

68321-76
Rosa metallic läder peeptoe-pumps, Marc by Marc Jacobs

Citatet som står på rubriken kommer ifrån min samhällslärare Ulla. Klockren tycker jag!
Just nu kunde det inte bli bättre om jag fick gå och shoppa ett par Marc Jacobs istället för att plugga kristendomen som vi har prov i på onsdag. Jag bryr mig inte ? Men jag bryr mig om vad jag har på fötterna. De här skorna är visserligen 10 cm höga, men jag är kort och blir gärna 10 cm längre. Perfekt ju! De är så fina.

Helgen var ganska bra. Shoppade med tjejerna i Karlstad i lördags. Två julklappar inhandlades. En till mamma och en till pappa. Och eftersom de inte läser min blogg, så kan jag avslöja vad jag köpte. Mamma fick en Micro Shadow (brownie) från make up store, och en marimekko reflex. Pappa fick en stor bok. Jag själv fick en röd tunt stickad tröja, och ett par randiga vantar. En dior kiss passade jag på att köpa också. På kvällen var det fest. Lite mycket blev det kanske.. men kul också.
Söndagen tittade jag på project runaway heeela dagen, perfekt bakissöndag.

Idag hade vi besök av toupéma belgal, löshårsföretaget som vi köper hår ifrån. Jag fick mig keratin wax , 10 slingor på vardera sida för att få längre hår fram. Inte illa. Lite sugen blev jag på en hel hårförlängning.. men jag ska nog vänta ett tag. Mitt hår mår inte så bra, jag försöker vara ganska snäll mot det.

Nu ska ja läsa lite cosmo, och sova sen.
/godnatt

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du menar alltså på fullaste allvar att man ska svika kyrkan för att kunna tillfredställa sina ytliga behov att vara vacker och välklädd? fruktansvärd attityd. hatar kapitalismen. =(

2007-11-01 @ 01:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback