Dagens hiss&diss

Hiss!
68321-73
Wow! Jessica Simpson blir snyggare och snyggare. Jag gillar hennes stövlar lika mycket som hon verkar göra. Värmande i vinter dessutom. Mina ankelboots täcker ju knappt foten, även om de är mycket snygga. Brukar annars tycka att Simpsons stil kan vara lite påklistrad och för mycket, men nu ser hon genomtänkt och väldigt modemedveten ut.

Diss...
68321-74
Är man inte lite trött på leopard nu ? Kan inte riktigt bestämma mig. En leopard-väska är i alla fall lite "too much". Nån detalj kan kanske fortfarande funka (eftersom jag har en miljon leopard-prylar) men som sagt, snart är det dags att plocka undan rubbet. Snyggt så länge det varade iaf.
Väskan på vinden posh! För övrigt gillar jag hennes page skarpt. Bättre än hennes långa slitna exctensions .

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med! Tummen upp för Jessicas omvandling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback