Berlockarmbandet!


68321-67


Thomas Sabo var namnet!
Här är min julklapp och berlockarmband. Jag ska självklart ha vip-berlocken, och skolådan (My favourite shoe´s) Den lilla nallen och "glam girl" .. kanske bokstaven J.
Dessa små berlocker är väldigt söta, men ganska dyra. Skolådan kostar ca 600 kr, så jag kan kanske inte förvänta mig alla på en gång. Men åh, jag vill SÅ ha!
Ny medlem i Charm Club, Julia Breling! ooh yes.

68321-69


Psst.. Helgtips!
Tänk dig att bli knockad av en biljardboll. Inte så lyckat..
Men sköter man sig så händer det inte, därför är det bara ett varningsnamn på den här  drinken, eftersom den är lätt att bli lurad av, to much.. blir biljardknocken!

1-2-3-4-5-6-7-8-9 eller mer cl bacardi razz (varning! ja lovar att det går att ha i mycket)
Fyll upp med päronsoda
Toppa med massor av färsk lime och lägg sedan resten i drinken

Klart!

Så enkelt, men så farligt.
Don't get knocked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback