Alla hårprodukters "rolls royce"

Anti snap! Från Redkens produktserie Extreme. Jag lovar att håret ser ut som en barbiedockas efter två droppar. Den skall användas i fuktigt hår innan föning. Har blivit en favorit på salongen och den står först på nästa inköp.


68321-75
För övrigt så har jag varit i Örebro hela dagen. Som vanligt på tors-fre.
Idag var det väldigt mycket att göra, har fått en massa väteperoxid på fingrarna, det gör ont! Glömde handskar i all stress. Mina naglar ser inte bra ut idag. På lunchen shoppade jag två par pumps, ett par svarta och ett par marinblå. Ett matchande skärp till de blå pumpsen hann jag få med också. Heta kandidater till min outfit tills på lördag. På bussen hem hittade jag Dalin som var på väg hem lumpen. Kul att hon är med i helgen! Hemma vid halv åtta, jätte trött! Då bjöds det på moët, för mamma o pappa firar bröllopsdag idag. Det blev lite upppiggande iaf. Imorrn ska de tydligen fira ännu mer. Då blir det bollinger efter jobbet, jisses. Pappa var iaf söt och skickade 10 röda rosor till mamma idag.

Värst vad alla är intresserade av korten vi tog i studion igår. Jag kan ju iaf säga att de blev bra och att ja SKA visa så fort jag valt de som jag gillar!

Vi fick reda på att Loréal har hyrt stolar på salongen i Maj. Då blir det visning och vi ska få vara med och titta. Ska bli spännande.

/ Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback