typ top 10

Tänkte lista upp nåra bra och dålia grejer.. vi börjar med dom dåliga, för att spara det roligaste till sist =)

10 saker att kasta i soptunnan:

1. STORA FETA JL-loggor.. hade jag råkat köpt en JL-tröja när det var "inne" skulle jag sprätta bort märket, för själva tröjan är det ju inget fel på.

2. Nalle Knutsson. Jag blir bara irriterad av att titta på gubben.

3. Trippel-tången. Var rolig ett tag..

4. För låga jeans. Kläder för väder kan man säga.. O då menar jag atta ALLA kanske inte kan använda jeans som går nedanför rumpan. "Floppisar" är det fulaste som finns (lånade Carros ord)

5. Fejk-goosen.. Goose jackan kommer att bli en klassiker, men aldrig om den kommer ifrån en marknad i Thailand.

6. James Blunt.. Tyvärr, Goodbye my lover!

7. Dirrty sanchez 

8. Regn , det ska vara varmt.. vår och snart sommar nu =)

9. "Spetsiga skor".. först och främst på killar

10. 100 kg blankt vax.. usch


Saker som ja gillar! =)

1. Kilklackar.. kommer jag att ha flera utav i sommar, även peeptoes!

2. Feta solglasögon (..men BARA om solen är framme)

3. Tommy Lee!

4. Love actually, save the last dance, coyote ugly, fucking åmål, hip hip hora, bring it on, festival

5. Solen! Tråkigt, men det är faktiskt snyggast att vara brun.. om man inte heter Bree i desperate housevifes såklart. Dove summerglow =)

6. Wildboys.. Kan kolla på det om och om igen, så kul .. haha

7. Te

8. Exstensions, tills ja  dör

9. H2O2 ;)

10. Tjejerna såklart! Drygaste gänget i stan.. haha

11. Lancômes mascara .. L'extreme

12. Cityshorts

13. Kate Moss

14. Sex and the city för alltid

15. The Kelly Family - I Can't help myself

16.. och att träna på träningslagret såklart!

Jag tycker om massa mer saker också.. men ja hinner inte skriva mer nu, ska ringa jenny och kolla om hon kan hjälpa mig med en sak!

Tjarråå ! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback