Skattjakt ?

68321-14     

Från vänster:

Skinnjacka
Svarta pumps med rosett
Dior vintage bag
Halsband
Kedja och Solglasögon (Sienna Miller)

Det är svårt att tro att man faktiskt kan göra STORA kap hemma hos mormor, men jag har fyndat och frossat i hennes gamla samlingar ett tag nu. Även min mamma har en del sparat. Modet kommer alltid igen, och igen.. och igen.
Jag använder min mammas gamla skinnjacka som hon använde på 70-talet (nästan mer än henne). Mammas gamla dior bag slet jag åt mig snabbt. Hemma hos mormor har jag hittat 2 par stövlar (tjock klack, och rund tå), en supernice guldkedja + andra smycken,3 par pumps, hennes gamla lyle and scott och väskor.


Gå och leta hos mormor.. hon är inte så gammal som man tror!

Kolla även: Lindas Blogg! Den är söt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback