Rastlöshet , det värsta jag vet

Ingen skola, knappt. Jag har inte tränat mer på än en vecka och tjejerna är långt borta. Jag fick nog damp ett tag idag. Så ja slängde mig på telen och ringde sofy.. så hon och jag knallade runt på stan. Budgetera MERA säger jag bara! Shoppa smart och tänk efter före =) Jag hitta ett par superblliga shoes som kommer passa skitbra i sommar (om det är fint väder) för de är i vitt tyg. Sofy och jag köpte likadana halsband också, från H&M. H&M btw, är min favvo för alltid. Men Karlskogas duger bara ibland.. I stockholm/Göteborg kan jag gå i timmar..
Gick in till Paris , as usual, och snabbfika, Em titta förbi en stund också.. hon bor ju granne med Paris och hela stan nufötiden.. Sedan drog jag iväg till ett behövligt spinningpass. Jag får för mkt överskottsenergi om ja inte tränar. Sover dåligt och kan typ inte sitta still..haha
Blir beroende av saker ju, fast det är ju bättre att träna än att röka eller nått, så det är ju bra. Mitt tedrickande blir ju överdrivet ibland. Hoppas att inte min tandläkare blir arg på mig på fredag!

Wihoo.. äntligen fest på lördag. Jag har olagliga planer..tss!
Linda och jag kör den fula stilen, hade vi tänkt.

/heejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback