Lovely

Sitter och dricker te framför datorn, milt grönt vanilj-te. Jag brukar dricka te framför datorn. Jag skiter i om det blir blött på tangentbordet, som mamma jämt tjatar om. Då får jag väl skylla mig själv isf. Att vara besatt av te kan vara ganska jobbigt ibland. Som i skolan då jag inte får det tet som jag vill ha. Där finns det bara tråkigt earl grey som pappa dricker. No thanks!

Dagen: Hitills har den varit jobbig. Vi har haft redovsning som gick helt ok, och matteprov. Efteråt kände jag mig helt tom i huvet, och jag har faktiskt inte en aning hur det gick. Det kan ha gått precis hur som helst. Hemma somna ja till Tyra Banks och nu sitter jag här med tekoppen. Jag ska nog dra en runda på barkbaban snart, om jag orkar ta tag i det. Sedan kommer farfar och vill bli klippt. Hade gärnat följt med Slepicka på fotboll senare också.

Dissen: Jag ångrade redan första steget ut ur dörren i morse, att jag satt på mig strumpbyxor. Det är nog det obekvämaste plagget.

Hissen: "Snygg, sexig och singel" går på tv ikväll.. och 1 dag kvar i skolan denna vecka.. YES! GBG tjejer=) Och jag har läktarplats till alla dif-macther den här säsongen, för jag är ju såå intresserad av fotboll..haha. Men om nån är.. så varsegod att utnyttja!




Här är mina bäbisar!

  

Från vänster:
Burberry, Check Sling
Dior, vintagebag
Donna Karan New York (DKNY)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback