Jag och min Nokia

Visst är det kul att få ett sms? mms, eller att bara nån ringer. Jag blir iaf alltid glad. Det är nog roligast att få oväntade sms av nummer man inte känner igen. Eller att nån skriver "Jag saknar dig" eller "Jag tänker på dig". Mobiltelefonen gör faktiskt vardagen lite roligare ibland. Vad gjorde jag innan jag fick min första, i sjuan? 

 
68321-6 68321-5


Bilden till vänster är på min förra "blingbling/pimpade/Paris Hilton/ Sarah Jessica Parker mm... haha, som jag designat helt själv. Jag sålde den på tradera när jag fick min nuvarande i 18-års present av mina kusiner.

Mobilsignalen? Just nu är det Gwen Stefani - Hollaback girl. Den är bra!
Sms - signal ? En töntig tillgjord röst som säger typ..hallå hallå, jag vill prata med dig.. osv. Den är kul och man blir glad varje gång ungen skriker, haha.

/ Call me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback