En liten bit av Julia

Att det är boring och regningt ute gör det till en bra ursäkt att jag kan sitta här och fylla i sånna här töntsaker, som faktiskt är ganska kul!

Favoritplagg i garderoben just nu: Min burberry skjorta som jag sparar på, för att inte tröttna för snabbt.
Byter gärna garderob med: Rachel zoe, som är stylist och har koll på det mesta.
Trivs bäst i: Jeans
Bästa stiltipset: Basplagg med coola acessioarer.
Bekriv min stil: Någon sa en gång.. klassisk men rockig
Vanligaste färgen på mina kläder: Vitt och svart
I sommar kommer jag gå klädd i: Cityshorts, linne, ballerina/pumps/kilklck/peptoe med megasize solisar.
Men absolut inte i: En lång kjol eller baddräkt (även om baddräkten ska vara superinne nu..not! )
Jag doftar just nu: sergio tacchini, stile donna
Favoritmodellen just nu: Det förblir nog Kate Moss
Byxa eller kjol: Byxa
Så många skor har jag: 5 par gympaskor, 4 par pumps, 2 par loafers, 1 par ballerina, 2 par espadrillos, 7 par stövlar, 1 par kilcklack och ett antal flipflops (om det nu räknas som skor?)
Smink till vardags: Foundation, mascara .. som bas, annars varieras det väldigt mycket.
Festsminkning: Då blir det nått roligt med ögonskuggan.. och extra solpuder.
Sminktips till allmänheten: Välj ögon eller läppar, inte båda.. lätt att se ut som en clown annars.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? En klassisk burberry trench, eller en svart spybag, men hur skulle jag kunna välja ?
Mig själv med tre ord: Glad, positiv och inte avundsjuk
Jag tränar: spinning, pump, combat, core, step, gym
Jag ville bli när jag var liten: Jag ville bli sumobrottare..haha


En sak att tänka på...
Snälla, ta bort prislappen som sitter kvar under ett par nyköpta skor. Det ser verkligen inte bra ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback