Att vara eller inte vara.. seriös?

Tog en paus i pluggandet och hamnade vid datorn, as usual. Kalla mig datanörd, för det är ju sant. Men skulle man jämföra mig med världens hackers och cs-snubbar så skulle jag nog förlora, tack och lov! Dagen har varit inomhus men inte pga regnet. Jag tog en liten sjuk-paus hemma. Bröjar få ont i kroppen och halsen, och det verkar inte riktigt vilja "bryta ut". Jag hoppas att det bara var en liten varning..typ, JULIA GÅ OCH SOOOV! Jag sa till pappa att hyra stand by me åt mig, och det gjorde han.

En annan sak som jag har gjort idag, förutom plugg, tv och tele, är att jag har sytt om ett par gamla levi's jeans till en supercool kjol. Så simpelt men snyggt. Sedan sprättade jag upp några hål för att få ett lite slitnare resultat. Det sista jag gjorde var att hälla klorin över den, för att få jeans tyget lite blekare. (Lite smarta tips från jeans kungen chip & pepper.)

Igår fick jag besök av en Emma och en Malin. Dom kom och lämnade ett urgulligt egengjort kort med rosblad på. På framsidan stod det sweet och på insidan stod det att jag var välkommen hem till Malin på en utav våra vanliga mys/skitsnack/mat/svaller/gråt/skratt/hänggäng/film/te-kvällar..(finns många namn på dom). Jag är ju i Grebbestad då.. och det känns som att det är sist chansen att träffas allihopa innan klasseresor, student och sommarlov. Gabban och Malin åker ju till Stockholm och tänker bo kvar =/ Usch vad allvarligt allt ska bli då. Jag har ju ett helt år kvar i skolan iof, men mina kompisar skaffar sig jobb och flyttar. Det känns så seriöst. Eller så är det jag som är oseriös?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback