Walk the line

Ska snart ner på stan och leta studentpresenter med Anna-Maria. Är klar med Jennys och mickes present nu också.. den som vi har köpt ihop med klassen.
Hehe, vilken lugn dag. Har inte gjort ett skit. Tittat klart på
Walk the line med Joaqin Phoenix och Reese Witherspoon. En verklighetsbaserad film på Johnny Cashs liv. Så bra! se den. Har fått mera betyg och omdömen också.

Jag var i örebro med sofy i tisdags.. Vi köpte såå snygga blammo-hängslen på entertainment. Jag shoppade inget mer alls, men det gjorde däremot sofia som fick massa ångest efter ett tag..haha.
På bussen hem satt vi och skickade saker mellan våra mobiler via bluetooth. När man söker efter varandra hittade jag fler på bussen som hade sin bt på också, men det var ju inget som jag tänkte på då. Men helt plötsligt började mina låtar spelas i sätet bakom oss. Kan man verkligen gå in i någon annans mobil utan att jag skickar den ? Lite skämmigt var det i alla fall, eftersom jag inte bara skickade låter till sofia, utan en del bilder också..haha
Hemma hos mig igen lånade jag ut lite kläder och sånt. Helt plötsligt skriker sofia att nån har dött. Utanför mitt fönster, vid mammas salong, stod en ambulans. Det sprang runt folk med sprutor och allt möjligt. Jag blev livrädd såklart, och trodde att det var mamma. Men det var det ju inte. Mammas kund hade fått blodsockerfall, hon hade diabetes. Det hade kunnat gått riktigt dåligt om inte ambulansen kommit så snabbt. Kanske en sak att tänka på när man jobbar.


Det  stod i mitt horoskop, att ja skulle hitta en snygg väska i augusti! Efter sommarjobbet då jag tjänat pengar och allt. Undrar vilken det är? hihi..
Jag vill ha en STOR! en birkin eller mulberry skulle sitta fint =P

Kommentarer
Postat av: jocke

det där med bluetoothen lät jävligt skoj måste jag säga...haha

2006-08-01 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback