Partyhard

Jag är tokbakis.. Förstår inte hur man ens kan komma på att festa nästa helg igen. Men jag vet ju att ja kommer vilja det då med. Nästa helg är det ju studentstatt och mina tjejer tar studenten. På lördagen är det ju Sebastian också. Sebastian är fräsch =)

Jennys fest var kul. Vi lämna av grejerna uppe hos robin och emelie.. blanda lite drinkar och drog sen till bakfickan. Där inne fira vi Jenny och drack lite mer drinkar. Mintshot har jag druckit för första och sista gången. Tror att Linda och sofy håller med mig..haha
Vi sprang lite fram och tillbaka mellan bakfickan och Robin. Till slut stannade vi hos Robin och festa tills vi gick till statt. Statt var kul och mkt folk, för mkt för att inte ha bakfickan öppen. Inne på statt var det också "tjejkväll". Dan från paradise hotel sprang runt och mingla.. Linda och jag blev helt plötsligt groupiesar..haha. Det var salmingvisning med spänniskillar också. Mer tjejkvällar åt statt!

Imorrn kommer girlsen hem från ayia. Sara ringde äntligen för en stund sen. Dom hade det super bra, men saknade mig. Det var roligt att höra.. för jag saknar dom också, så mkt. Imorrn ska ja också göra reklam för Cheap monday åt Showroom. Cheap monday gillar jag. Har mina svarta ofta.. Skulle vara kul med ett par vita också.. dom med dragkedjor på bakfickorna. Haha.. i fredags gjorde vi reklam för we-badkläder åt showroom också. Sprang omkring på towerbeach, ja trodde jag skulle frysa ihjäl. Fick en bikini som tack för det =P Usch, jag vill helst inte se det där.. Tur att man drar från stan om ett tag..hehe

Nu blir det tea..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback